skip to main | skip to sidebar

Bu Blogda Ara

Kategoriler

SPONSOR

Blog Menüsü

  • Ana Sayfa
  • ICF SuperTV
  • Ziyaretçi Defteri
  • İletişim
  • Biz Kimiz?

En Popülerler

  • "Oyun Nereye Gidiyor" haberimiz ses getirdi
  • Yeni bir ICF:ICF 2
  • ICF Bombası: Sobee&JoyGame Ortaklığı !
  • Eleme usulü Turnuva!
  • 12 Numara Bug

Sosyal Ağlar

RSS Feed Adresimiz

Yedek Sunucu Adresimiz

Yararlı Linkler

  • ICanFootball Oyuna Gir
  • ICanFootball Resmi Forum

Arşiv

  • ► 2013 (7)
    • ► Eylül (1)
    • ► Temmuz (2)
    • ► Haziran (2)
    • ► Şubat (2)
  • ► 2012 (7)
    • ► Haziran (1)
    • ► Mayıs (2)
    • ► Şubat (4)
  • ▼ 2011 (85)
    • ► Aralık (3)
    • ► Kasım (4)
    • ► Ekim (12)
    • ▼ Eylül (5)
      • 1 Milyon Çocuk Burada!
      • İletişim&Destek Hattı Kullanım Rehberi
      • Destek Sisteminde Önemli Değişim
      • Game Over MFW
      • Dünyanın İlk "Playstation Sertifikalı Tableti" Fac...
    • ► Ağustos (7)
    • ► Temmuz (12)
    • ► Haziran (6)
    • ► Mayıs (3)
    • ► Nisan (5)
    • ► Mart (12)
    • ► Şubat (8)
    • ► Ocak (8)
  • ► 2010 (36)
    • ► Aralık (10)
    • ► Kasım (10)
    • ► Ekim (16)

Sansüre hayır

Powered By Blogger
Site tasarım:MertForWard. Blogger tarafından desteklenmektedir.

I Can Football SuperBlog

I Can Football'ın En Güçlü Fan Sitesi;Haber,Tartışma,Taktik Paylaşım Ve Eğlence Platformu

Güncel Spor Haberleri

İletişim&Destek Hattı Kullanım Rehberi

23 Eylül 2011 Cuma

Merhaba arkadaşlar.

Geçen yazımızda sizlere destek yapısının değiştiğini,canlı desteğin oyundan kaldırıldığını ve birçok işimizi destek formunda yapma zorunluluğunu anlatmıştım.

Evet,bu yazımızda destek hattının nasıl kullanılacağını paylaşmak istiyorum.

Bu işle ilgili oyunumuzun değerli GM'lerinden R.Carlos'un yaptığı anlatımı sizlerle paylaşıyorum.
Çünkü çok açıklayıcı aydınlatıcı ve bize söyleyecek fazla bir şey bırakmamış.
---
Merhaba sayın I Can Football kullanıcıları,

16 Eylül tarihinden itibaren oyun için Game Master'lığımızın kısıtlandırılması ve standart MMOG yetki kapsamlarına dönmemiz nedeniyle bundan sonra oyun içerisinde daha önce yetkililere sorduğunuz tüm soruları ve şikayetlerinizi İletişim/Destek hattımıza sormanız gerekecektir.

Bu bağlamda, siz değerli kullanıcılarımıza İletişim/Destek hattımızı kullanırken yardımcı olacak bir kaç bilgi paylaşma gereği duyduk. İletişim/Destek hattımızı kullanmadan önce mutlaka bu konuyu dikkatlice okuyunuz.


İletişim/Destek hattı nedir, hangi kategorilerde destek vermektedir?
İletişim/Destek hattımız siz kullanıcılarımıza daha sağlıklı ve daha hızlı yardım sağlayabilmemiz için kurulmuş bir destek sistemidir. Bu hattımız "Oyun İçi Hata, Web Hatası, Üyelik, Şikayet, Öneri, ICF Store/Mobil Ödeme/3pay, Ceza İtiraz, Soru Cevap" şeklinde 8 ana başlıkta toplanmıştır. Bu başlıklar ICF Destek Takımı içerisinde ve Sobee Studios'ta belirlenmiş yetkililer tarafından titizlikle ve en ince detaylarına kadar incelenmektedirler.

İletişim/Destek formuna nereden ulaşabilirim?
İletişim/Destek formumuza web sitemizin en alt bölümünden ve forumumuzun üst sekmelerinden "Destek"e tıklayarak ulaşabilirsiniz.
MFW:Desteğe girmek için Tıkla


Tam Boyutta Görüntülemek İçin Resmin Üzerine Tıklayın

İletişim/Destek kategorileri neleri kapsar, bildirimde bulunurken nelere dikkat etmeliyim?
Önemli! Lütfen İletişim/Destek hattımıza göndereceğiniz bildirimleri doğru başlık altında ve düzgün bir Türkçe ile, saygı çerçevesinde gönderiniz. Aksi takdirde bildirimlerinizin cevaplanması uzun zaman alabilir, gerek görüldüğü takdirde hiç cevaplanmayabilir.
  • Oyun İçi Hata: Maç içerisinde dikkatinizi çeken hataları içerir. Örneğin; topun kalecinin elinde kalmasına rağmen görüntüde gol olması.
  • Web Hatası: Web sitemizde dikkatinizi çeken hataları içerir. Örneğin; ICF Sohbet pencerenizde offline olarak gözükmesi gereken arkadaşınızın hata nedeniyle online gözükmesi.
  • Üyelik: Hesabınızla ilgili her türlü problemin cevaplandığı bölümümüzdür. Direkt olarak Sobee Studios tarafından kontrol edilir ve maximum gizlilik esastır. Hesap çalınması, hesaba girilememesi, kullanıcı adı veya şifrenin unutulması ve bulunamaması gibi problemlerinizde bu bölüme başvurunuz.
  • Şikayet: Diğer oyuncuları şikayet edebileceğiniz bölüm. Örneğin; ICF Sohbet aracılığıyla sizinle iletişime geçip sizden üyelik bilgilerinizi isteyen bir kişi, ekran görüntüleriyle birlikte bu bölümümüze şikayet edebilirsiniz.
Dikkat! "Üyelik" ve "Şikayet" bölümlerimiz birbirlerinden tamamen bağımsız iki ayrı bölümlerdir. Lütfen hesabınızı çalan kişiyi "Şikayet" bölümüne şikayet etmek yerine, probleminizi düzgün bir Türkçe ile "Üyelik" bölümümüze yazınız.
  • Öneri: I Can Football'un gelişimine katkıda bulunmak isteyen tüm kullanıcılarımızı memnuniyetle cevaplayacağımız bölüm. I Can Football ile ilgili her türlü önerinizi bu bölüme gönderebilirsiniz.
  • ICF Store/Mobil Ödeme/3Pay: Oyunumuz içerisinde yaptığınız ödemeler hakkında detaylı bilgi alabileceğiniz, bu ödemelerde sorun yaşadığınız takdirde yardım isteyebileceğiniz bölümümüzdür. Direkt olarak Sobee Studios tarafından kontrol edilir ve maksimum gizlilik esastır.
Dikkat! "ICF Store ürünlerim çantamda gözükmüyor, yardımcı olur musunuz?" gibi bildirimleriniz direkt olarak hata sayıldığı için lütfen bu bildirimleri "Web Hatası" bölümüne gönderiniz.
  • Ceza İtiraz: Oyun içerisinde direkt olarak yetkiliden veya şikayet sistemimiz üzerinden aldığınız susturmaların haksız olduğunu düşünüyorsanız bu bölümümüze cezayı aldığınız tarih ve kullanıcı adınızı içeren bir bildirim gönderebilirsiniz.
  • Soru-Cevap: Oyunumuz hakkında her türlü sorunuzu bu bölüme sorabilirsiniz.Örneğin; "Penaltıda abanmak yasak mı?"...
Kaynak

Gönderen MertForWard zaman: 18:00    

Kategoriler: Altyapı, Oyun

0 yorum:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

SPONSOR

Paylaş

Share |

TopList


Zirve100 Sayac
Zirve100 Site istatistikleri
Spamla Savaş! Buraya Tıkla!

Content Design By Mertforward

Powered By Blogger

Theme Design by Gisele Jaquenod

Work under CC License.

Creative Commons License